Forum Turniej Pokemon

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chaotic simulated annealing algorithm is the short

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Turniej Pokemon Strona Główna -> Hao
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xp075287




Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: qceccv

PostWysłany: Pon 22:39, 04 Kwi 2011    Temat postu: Chaotic simulated annealing algorithm is the short

Chaotic simulated annealing algorithm is the shortest route after processing


italsignalprocessorsonlysupplysynchronousserialports, anddontinterfacedirectlytoauniversalasynchronousreceiver / transmitter (UART). Inordertocommunicatewithpersonalcomputerandoth-erdevices, wemustexpandDSPintoanasynchronousport. TakeTMS320C6711ofTexasInstrumentscompanyforinstance, severalmethodstorealizeserialcommunicationbetweendigitalsignalprocessorandpersonalcomputer, in-cludingboththehardwareandsoftware, aredescribedinthepaper. Theadvantagesanddisadvantagesofeachmeth-odarealsodiscussedandcompared. Keywords: DSP; UART; McBSP ( For the convenience of observation, will replace all the output values ​​of 0.000 0) Post - ProcessingMethodfortheShortest - PathRoutingAlgorithmontheCSANeuralNetworksLAIQing. WU ', XIEJian. ying, YEXiao. 1i (1.CollegeofElectronicInformationandElectricalEngineering, NanchangUniversity, Nanchang330029, China; (2.SchoolofElectronicinformationandElectricalEngineering, ShanghaiJiaotongUniversity, Shanghai200030, China) Abstract: Ashortest-pathroutingalgorithmbasedonthechaoticsimulatedannealingneuralnetworks (CSA), canavoidlocalminimumproblemslikeHopfield, togetgloballyoptimalsolutions. Butastosomenetworkswithmorenodes, itstillsuffersomedrawbacks.Soweintroducedapost-processingmethodforSPproblems.Whenwerevisethesolutions, weconsiderthevalidityofsolutionaccordingtothespecificproblems,[link widoczny dla zalogowanych], tofindthemaximumreadingsontheeachrowofoutputmatrix. todeterminethenextshortestpathnodeconnected.Oursimulationstudyshowsthattheproposedalgorithmperformswellandcanfindtheoptimumsolutionwithhighprobability.Keywords: chaoticsimulatedannealing (CSA); optimumsolution; post-processingmethod


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Turniej Pokemon Strona Główna -> Hao Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin